: : kawan² yg awesome : :

Tuesday, June 18, 2013

Sampah Kenangan

tada!!!!!


haiyoo.. lama gila tak update blog.. 

ha, hari ni rajin pula mak aku kemas rumah, katanye nak wat kenduri, jadi umah kene la smart-smart, x boleh la selebet-selebet....

so kemas punya kemas, ada lah dua tiga benda yang telah beliau asingkan. Dah macam mini 5S aku tengok.. sisih susun sapu... semakk balik.. ulang balik, sisih susun sapu... 

Nak dijadikan cerita, aku pun ushalah barang yang telah beliau diasingkan tu.. 

belek punya belek... nah! 

wahhh~~  terharu.. hebat gak aku ni kan...  aktif!! ...tengok ni..




1. JOHAN PING PONG
2. JOHAN PING PONG TERTUTUP TINGKATAN 3  & 4 (kumpulan)
3. N/JOHAN BOLA TAMPAR - (kumpulan)


ada lagi..


4. JOHAN TARIK TALI TERBUKA(kumpulan)
5. NAIB JOHOAN TARIK TALI (kumpulan)

# sebelum sampah-sampah ni dicampakkan  ke dalam tong, aku abadikan dulu ke dalam blog ini sebagai tatapan dihari tua nanti.."

" high school klang / ASPURA  dalam ingatan 1998-2000 "






ce klik ce klik, 1 kali singgah 1 kali klik, kalau sejuta kali? :P thanks kawan2