: : kawan² yg awesome : :

Tuesday, June 18, 2013

Sampah Kenangan

tada!!!!!


haiyoo.. lama gila tak update blog.. 

ha, hari ni rajin pula mak aku kemas rumah, katanye nak wat kenduri, jadi umah kene la smart-smart, x boleh la selebet-selebet....

so kemas punya kemas, ada lah dua tiga benda yang telah beliau asingkan. Dah macam mini 5S aku tengok.. sisih susun sapu... semakk balik.. ulang balik, sisih susun sapu... 

Nak dijadikan cerita, aku pun ushalah barang yang telah beliau diasingkan tu.. 

belek punya belek... nah! 

wahhh~~  terharu.. hebat gak aku ni kan...  aktif!! ...tengok ni..




1. JOHAN PING PONG
2. JOHAN PING PONG TERTUTUP TINGKATAN 3  & 4 (kumpulan)
3. N/JOHAN BOLA TAMPAR - (kumpulan)


ada lagi..


4. JOHAN TARIK TALI TERBUKA(kumpulan)
5. NAIB JOHOAN TARIK TALI (kumpulan)

# sebelum sampah-sampah ni dicampakkan  ke dalam tong, aku abadikan dulu ke dalam blog ini sebagai tatapan dihari tua nanti.."

" high school klang / ASPURA  dalam ingatan 1998-2000 "






14 comments:

Umie Artoqiemie said...

boleh main pingpong sesama lepas ni . weh.. lama gila kau x apdet.. lama kteorg tunggu.

Mek Onie said...

pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! finally ..... weiiii, aku takley main bola tampar,kesian tulang tangan aku ni haaa,haha

~SaL IjOu~ said...

mintak otograp!~

Ezad Skytech said...

kasar tangan aq main tarik tali ni...haha

cik kiwi's said...

kiwi main lompat tali skipping je. wakakaka :P

sabry oppa said...

bile tgk entry ni mcm nak wat jugak entry pasal kenangan2 ni .. hehehe ..

zuan said...

haha ko memang! kejap ada kejap xde..chips more!

bila naklepak2 karok lg?

nurul said...

wahh bagusnya :)

mieza said...

aktifnye zman dolu2..
skang amacam pakcik?
hee

♥ Nana BamBam ♥ said...

boleh tahan die..

champion sukan :)

amir aizat said...

Power ahhh!

Marliyana Mk said...

dahhh.kenapa buang kemenangan tuu..
hahhaa. boleh wat hiasan atas meja makan ke...hahahahahha

Yousof Ngadi said...

Ping pong dengan bla tampar bukan bidang aku. Kalau tarik tali tu minatlah.. Hebat kau kan!

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

ce klik ce klik, 1 kali singgah 1 kali klik, kalau sejuta kali? :P thanks kawan2