: : kawan² yg awesome : :

Tuesday, August 7, 2012

Perempuan comel

Perempuan kalau tak bertudung comel tapi kalau yang bertudung tu lagi lagi comel. kalau boleh nak tambah lagi lagi lagi lagi ni sampai satu page sebab memang lagi comel la. sejuk je perut memandang. Kalo boleh terus nak pecahkan tabung ayam nak ajak khawin. ewahhh..over.


picture rembat Google. :p


Tang bertudung tu banyak pulak pesyen-pesyen yang keluar.. haritu ntah kat mana tengok pesyen Ombak Rindu. Tu yang pakcik terjumpa.. yang belom jumpa? ntah-ntah pesyen Mael lambung pon kemain kencang diorang upload tutorial kat youtube. Tambah pulak pesyen Hanya aku cinta kau sorang, Tujuh petala cinta, 3temujanji, Jalan kembaliii ehhh . #ni abes semua tajuk pilem nak sebot nak buat pesyen tudung dah kenapa?..#  hiks!

Tak kesah la pesyen tudung macam mana. Janji ikut etika pemakaian islam tutup mana yang patut. baru la ramai mak mertua berebut nak jadikan menantu. Iye dak?

Wah.. islamik sangat post satu ramadhan nih.. haha!

Kicap yang berharga RM 5.80 pun ada tudung,ini kan pula perempuan yang tak ternilai harganya....
"nananana...." 
ck syiro



hapdet entri harus, blogwalking lagilah wajib!





ce klik ce klik, 1 kali singgah 1 kali klik, kalau sejuta kali? :P thanks kawan2