: : kawan² yg awesome : :

Tuesday, August 7, 2012

Perempuan comel

Perempuan kalau tak bertudung comel tapi kalau yang bertudung tu lagi lagi comel. kalau boleh nak tambah lagi lagi lagi lagi ni sampai satu page sebab memang lagi comel la. sejuk je perut memandang. Kalo boleh terus nak pecahkan tabung ayam nak ajak khawin. ewahhh..over.


picture rembat Google. :p


Tang bertudung tu banyak pulak pesyen-pesyen yang keluar.. haritu ntah kat mana tengok pesyen Ombak Rindu. Tu yang pakcik terjumpa.. yang belom jumpa? ntah-ntah pesyen Mael lambung pon kemain kencang diorang upload tutorial kat youtube. Tambah pulak pesyen Hanya aku cinta kau sorang, Tujuh petala cinta, 3temujanji, Jalan kembaliii ehhh . #ni abes semua tajuk pilem nak sebot nak buat pesyen tudung dah kenapa?..#  hiks!

Tak kesah la pesyen tudung macam mana. Janji ikut etika pemakaian islam tutup mana yang patut. baru la ramai mak mertua berebut nak jadikan menantu. Iye dak?

Wah.. islamik sangat post satu ramadhan nih.. haha!

Kicap yang berharga RM 5.80 pun ada tudung,ini kan pula perempuan yang tak ternilai harganya....
"nananana...." 
ck syiro



hapdet entri harus, blogwalking lagilah wajib!





41 comments:

najihahfara said...

terima kasih mengingat kan :)

GBM said...

Betul tu. GBM setuju.. Makanan yg kite beli mesti bertutup litup baru lah berselera org tgk nak makan.. ni kalo dh terdedah.. tengok pun langsung hilang selera.

~SaL IjOu~ said...

dah bermcm gaya n nama tudung tp tudung bawal tetap di hati~ ^^

Lea Isnawi said...

pakcik, tudung Obama pun ade tauuu

padahal obama tak pakai tudung pung

si robot comel said...

teringat pulak ada tudung mawi

Domu-kon said...

lama xdtg sini sejak tuan dia jarang update..memang bertudung tu manis..hehehe...

Eyda Dania said...

skrng pon..byk retis pkai tudung kan..alhamdulillah...=)...

ak comeyy la ni kan..hehehe

hazanis said...

macam kenal jer gmbr perempuan yang hang rembat dr google tu..ameera nama dia...hewhew

blogtilldrop said...

hahahahaah...kicap pun ada tudung! nice...

noradzlina.kamdani said...

pergh..ayat penuh keinsafan.

aimi said...

ayat tak boleh blah.... kahkah

Hans said...

kicap pun ada tudung..keywords terbaik bulan nih
hehehe

Yousof said...

llagi lagi lagi lagi agi lagi lagi lagi agi lagi lagi lagi agi lagi lagi lagi comel. <--- menunnjukkan betapa betulnya yang kau cakap tu. Jom pecah tabung ayam! over. hahah



Bagus ada semua tu cuma yang tak syioknya bila diaorang lebihkan fesyen, tapi tempat yang wajib ditutup, tak tertutup habis pun...

"Kicap yang berharga RM 5.80 pun ada tudung,ini kan pula perempuan yang tak ternilai harganya...." LIKE!

misspurple said...

HAHAH suka ayat lastu tuh. haha sngup pecah tabung yerk. eih,awk biler nak datim lagi. lalalalala~ :D

onie said...

tudung sekarang macam2 hado...

anamizu kaito said...

tu la kan syiroo.. LELAKI pun sbnrnye lagi dan lagi dan lagi dan lagi suke pada wanita yg tutup mane yg perlu ditutup.. bkn mcm balut nangka.. hehe

Nurulee said...

Hahaha. sekrg semua tudung nama Pilem, dulu nama org. Suka baca entry pakcik ni =D

misz_eyza said...

haha dah penin tgk fesyen tudung sekarang nie...mcm2 nama wujud sampai org yg tak penah pakai tudung pun digunapakai nama dia hehe..

Nira said...

he mcm2 erk fesyen btdung ni hee...btul2 btdung jauh lbh sweet N lbh indah kan..

Ratu Lissa said...

hehe.. ye betul tu macam2 pesen tudung sekarang nie. tak kisah lah asalkan menutup aurat =) kalau pakai tudung tapi tak tutup aurat pun dosa jugak.. hehe.. err tapi fashion ombak rindu tu macam mana? pelik benar bunyik nya ~

CintaKhadijah said...

ehem! nak upah!

Izz Faizah said...

Lamo gilo x sggah sini.. hahaaa..
Sye ske entri nih.. tudung nama2 artis pun byk.. haha

Azham Vsvc said...

hehe....skrg dlm misi mencai jodoh ke Syahiroo? hehehehe

shafiqabdshukor said...

dah dahsyat dah jenis2 tudung sekarang...
yang sangkut sana.. sangkut sini.. hehehhe

tirahzairi said...

baik...terima kasih atas nasihat pakcik comel...hihihi

Ezad Skytech said...

haha..aku suka ayat pasal kicap tu..terbaik la..hee~

Ninie said...

Kicap harga RM5.80??? Cap kipas udang la tuh...I LIKE!!!

Aien Alien said...

Kicap yang berharga RM 5.80 pun ada tudung,ini kan pula perempuan yang tak ternilai harganya....baguslah pak cik! hehe.


lama tak singgah sini....selamat hari raya aidilfitri :)

Aida Omar said...

itu kicap.. kalau lauk pun kita tutup guna tudung saji ini kan pula perempuan yang comel..eh!

inche hlovate said...

bertudung la anda sebelum anda ditudung kan..err

Maii said...

kicap dan perempuan

♥ Nana BamBam ♥ said...

teringat kat tudung dato k...haha

Lan Bingka said...

tudung yang simple la yang paling sedap mata memandang

rina mazlan said...

Selamat Hari Raya..

Orkid awek said...

tutup jangan tak tutup.nanti basi..:)

hani said...

aah...nice! yg tertutup itulah yang paling berharga. cantik dan comel gitu bang...

widiea azira said...

kicap pun ad tudung !! terbaikkkk

FiQuE said...

Syiroo GemOk! hOyeah! bubbye..~

Umie Artoqiemie said...

yeahhhh ^__^\m/ betul3

Hanie Dew said...

gila ah..entry ramadan aku baru baca hari ni.. (-.-)..

pepatah botol kicap tu aku suka..hahahahha...

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

ce klik ce klik, 1 kali singgah 1 kali klik, kalau sejuta kali? :P thanks kawan2