: : kawan² yg awesome : :

Saturday, May 5, 2012

Blackberry punya hal....

macam mana nak mulakan ni  ye....

gini kot....

" pakcik dengan ini mengaku bersalah dihadapan anak-anak semua kerana telah membiarkan dan mengabaikan blog kesayangan pakcik ini hampir sebulan lamanya dan....

pakcik juga mengaku bahawa pakcik tidak menjalankan tanggungjawab sebagai follower anak-anak juga tidak menerjah blog anak-anak dengan sengaja atas beberapa faktor....

Dengan pengakuan jujur pakcik ini, pakcik harapkan, anak-anak dapat memaafkan pakcik ye... pakcik dah tua nak..... "



boleh gitu? semudah ABC kan?

pakcik telah dijangkitan virus Malas.... tiada ubat tiada penawar... yang ada hanyalah sebaris Beri-beri  PIN.... sila add pakcik nak!

28389DBA

Pakcik nga stress ni... diet pakcik hancus nak! Makan tak jaga. Semalam timbang naik sekilo menjadikan 65kg.... stress gila..



 Syawal bakal menjelma.... so apa yang harus pakcik wat?  yes!


=================================
diet ROUND 3 - bermula  - 04/05 - 65 kg... 
Target 5-8 kg menjelang hari raya... hihi.. 
=================================

Pakcik terpaksa publish  dalam blog ni nak, supaya pakcik lebih berdisiplin nak.. so kalau pakcik kantoi lepas ni, anak-anak bolehlah  mengata pakcik... "booOOo~ Booo pakcik nyanyok tak sedar diri tu tua.... (ait.. over!!)




Nak, pakcik teringin nak jadi macam ni semula ... 57.0kg...  skema boi.....


"Pakcik selaku ketua esko ingin memaklumkan bahawa sudah 
tiba masanya untuk kita berubah.. 

" Hilangkan beban kecapi impian "






sekian
* nanti free pakcik blogwalking blog anak - anak ya...






53 comments:

nur_za said...

haha..tu pic pakcik masa muda yer
segak la..keh2..

Umie Naziera said...

xpa la pak cik,pak cik dh tua xelok duduk dpn pc lama2..rabun teruk nnty

Ezad Skytech said...

hee...kalau da lama tinggalkan blog mmg malas giler nak menaip da kan...ahakkksss~

time puasa nanti control makan la...
raya nanti lagi la byk godaan...hee~

tirahzairi said...

alaaa pak cik~update jugak akhirnya...wowww bb...ak je pakai strawberi...huhu

onie said...

yuk ikeaaaaaaaaa,muahahahahahaahaha! jangan lupa potong rambut tu sekali... jangan la kurus sangat wei,tak tappppppppp la woiiii,haha

si robot comel said...

wah wah pakcik pakai berihitam tuu.hikhik

syafiqakarim said...

pakcik sebok kawen.haha
ah,xde bb pakcik

Eera Shera said...

nk diet jugak..nk tampil bergaya di pagi raya..tp diet x menjadi ape kan daya haha

lieynanilaz said...

baca entry ini...diet saya pun hancuss..jom sama2 berdiet balik..

xila riston said...

pakcik try kopi harimau...aummm hahah

aimi said...

pakcik berbual lebih

deqnoor said...

pakcik hebat ada blackberry... hee... sila disiplin utk kurus ok! ;)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

aku x uptodate ngan tech :P

Cik Yatt said...

hye pokcik..!

Amna Qadeeja said...

pheuww dah pakai bb. untungla hekhekhek

eh buat apa nak diet lagi? dah oklahhh

YOUsoF said...

Aku lepas sembuh turun 9kilo.. Kalau boleh nak dapatkan 70kg.. Tpi kau sebaliknya pulak.. Tak kesahlah, asalkan badan sihat cergas..



InsyaAllah bila aku dah ada bb aku mintak no pin kau okeh.

Hilangkan beban kecapi impian,
giatkan usaha kau pasti boleh berjaya! ;D

myoliza said...

hahaha,..makcik pun dah tembamm,...
semalam dh start diet,...
makcik pun nak kurus sebelum raya,...
jom kita gambate....jom,chaiyok!chaiyok!

cha'e said...

sekarang pon pacik cukup nsem dah, haha

Eyda Dania said...

untg r..pkai bb....ak xde..xpe2..ak msej pon x reply kan..hampeh dakk mokk ni..=)

Nur Aischa said...

uih comelnya pakcik dm gmbr tu :D haha. okay okay, takpa lah pokcik syahiroo, kami faham :D

widiea azira said...

makcik pun dah lama abaikan bloog. .sama2 lah kite yer cikk

widiea azira said...

datang unisel nati info la wey. .belanja sy. .haha

Domu-kon said...

atok..cucu takde bb.. sob2..tekan2 no tu..tak kuar pape..sob2..

atok.. bak sini sikit lemak..cucu ada masalh naik berat badan.. terbalik ler kita..

KorN said...

yeah... pokcik boleh lakukan.... pokcik boleh..!!!

Mr.Clive said...

hahaha relax la bro...mcm 65 kg tu berat sgt pulak.untuk lelaki,dah ok laa tu...hehe

Syakilla kebebeh said...

hai pak cik..ingat saya lagi? :D

Liyana Zahim said...

Uyyo.. Tame ar nan titew lame tak updet blog.. Ni mmg sah fenomena bloger mls updet blog.. Sume pakat mls ni.. Pnykt berjangkit hape? Hahahah..

Adylia Qarissa said...

haye pakcik muda ;p

nuyui a.k.a miss YUI said...

okck,nk gak diet leh??hihi.

Azhafizah[フィザ] said...

takde beri beri lah pakcik..sobs sobs

Aien Alien said...

pak cik amalkan kawad kaki...sambil berdisiplin sambil bersenam2 lagaknya... :D

LidiaSuraya said...

x per laa pakcik oit... asal sihat n hati gumbira udah.. kalo hati gumbira memang makan sedap n tak sedar badan naik dah.. huhuhuhu.. eh napa plak i yang sedey nie pakcik ooiittt

yana halim said...

65kg? adoiii.... mokcik pun kena diet jugak nih...

Hanie Dew said...

huh. tiada maap bagimu. dan aku tak pakai bb pakcik.diet pun diet jugak, mkn tetap makaaann..hahahha..aku selalu tepandang koleksi gamabr pacik ngan caption berat semasa kat sidebar ni. hihihihihihi..

Hanie Dew said...

abam taff aku belum sampai ke berger besar seksyen 7 shah alam. nnti aku pegi sana.nak google jap. ko soh org review.ko nak pegi ehh..ehh..ingat...diet.diet.hahahahha ..lariiiiii.

cik pha said...

ajusssiiii!!! HHAA

[sutera kasih] said...

amboi pacik..lama menghilang ehh hehe..pakcik, sy pun nk kurus jgk..uwaaaaaaaa

Syakir Rahman said...

hahahaha....pakcik pakcik *smbil mengeleng kpala*

hani said...

pak cik...saya nak gemuk!! eh silap, nak berisi!! mintak sikit isi!

cinta siswi said...

hahaha..untungla tua2 pakai bb..hukhuk.. siswi yg muda ni pakai fon cikai ja.. huuuu

jom berdiet.. xD

#ehemm.. kelate insyaALLAh menang 19/5 nie..hahaha

Azham Vosovic said...

untunglah...sy xde BB heheheh

Ratu Lissa said...

haha , semoga sembuh penyakit malas pak cik tu =p

dhiera said...

saya ada pelempang untuk penyakit malas pakcik tu. nak?

Lea Isnawi said...

wahh 65kg ok la tu

lea rasa berat lea pun makin naik

tak jaga makan, malas nak jog

sobs

FarhanaLicious said...

bukan ke 57 tu kurus kalau bagi lelaki?

♥ farhana ♥ said...

wahh..pkcik updte laa..hehe..

apepon, kalau berat 65 tu da biasa ke pkcik? ah, tak kisah la tu..selamat berdiet la ye :)

misz_eyza said...

sabau pak cik...jgn stress banyak2...nanti makin bertambah kedut di muka..hehe

CintaKhadijah said...

sempat pomot die nye bb pin.. untung la pakai bb.. ck pakai 3310.. #tipu.# untungla.... :P

anamizu kaito said...

wahhhh pakcik ada Blekberi.. untungla pakcik.. xyah kurus2 sgtla pakcik..cukup dah tu 65kg.. kehkehkeh







luv,
cik ana

sis92 said...

alolo relaxlah pakcik..sis naik bkilo2 cuti sem ni kahkah

.: iEyLa :. said...

ok..jap lg add pakcik kt BBM :p

syakey said...

wehh bukan dah normal ke laki berat 65kg macam tu -__-

kau nak kurus tinggal tulang ke hape. iskiskisk

ch000tz axoera ヅ said...

heheh bbpin tu masih berfungsi ke tu hehe

ce klik ce klik, 1 kali singgah 1 kali klik, kalau sejuta kali? :P thanks kawan2