: : kawan² yg awesome : :

Wednesday, March 28, 2012

Aku terima nikah....


Seminggu lebih gua menyepi... ini lah sobabnya....

Nikoh kata ko....


"segak berbaju kuning sambil mengusha hantaran yang diberi.."

Nanti !!  
Jangan ucap Tahniah dulu...

Hoho.. berangan je lebih.. 
Habis lari semua skandal-skandal ku nanti.. ;D
ada ke skandal? 

Actually sepupu gua yang kawin beb.. ce ang scroll ke atas semula, ce usha disebalik gua tu... ada mamat pakai baju melayu putihkan?  depan dia lak ada tok kadi nga menulis sesuatu.... ha tu la pengantin lelakinya..

gua lak wat pe menyibuk kat situ? 

gua wakil dari pihak lelaki bagi proses penyerahan dan penerimaan hantaran. Itu saje... so korang masih ade peluang.. jangan lupa isi borang.. ngengeh~

3 in 1
wakil,  saksi dan pengapit....

Pengapit? Entri sebelum ni gua ada cita pasal pengapit kan? ingat lagi? yang gua beria-risa sangat nak kurus kan badan tu.... kalau tak hengat klik sini.. "tak de orang lain lagi ke?" 


Sudah seminggu majlis perkahwinan ini selasai... Syukur Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar... layan gambar orait ?  Jom..



Tema Hijau / Kuning
Bertandang ke Johor Bahru - 
(pengantin perempuan ) 



Tema Krim/silver/Merah
Selangor 
Pengantin Lelaki

Ini cousin gua, beza umur kami tidak terlalu jauh, so senang dibawa bincang. 
sebab itu kitorang  agak  KAMCING dan Sepakat disitu yaw~ 

Hati-hati.. ada yang dah kawin ....

Mak gua jadi ketua beb...

Haa, Kepada si dia yang menjadi pengapit belah perempuan tu,  
sekiranya anda terbaca entri ini, sila tinggalkan no telefon anda disini ya.. hehe.. 
Makwe tu gua tak kenal beb! ntah-ntah bini orang kot.. mekap bukan main lama.. sabor je la~

weewit~~~



Selesai majlis, mula la sesi mengedik~ :D

disampuk saka ciuman....

Tak caya? mai  tengok mamat yang sebelah aku ni...


ini.....



dan yang ini
.
.
.
.
aku...



Heheh.. Oit oit oit.. jangan percaya, hanya rekaan semata.. 
gua saje melayan kepenatan setelah seharian bertungkus lumus 
menjayakan majlis si pengantin..

=================================
Selamat pengantin baru 
Mohd Dzul Fadzli Nurrunnajiah
=================================

Sekian.





58 comments:

Umie Naziera said...

hampir nak tacing baca syahiroo nk tawin,tskkk!!..naseb baik x..ngeh3

laskar pelangi said...

wah! ingtkan lu kawen tadi. Hihi

Wadi AR said...

takpe, lepas ni lu lak kawen

onie said...

cepat kawen beb,lapo nasi minyak beb

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

gua ingat lu tadi! dah nak siku siku dah sbb tak ajak gua!!!! hehehe

Liyana Zahim said...

Punyela btol igt die kawen! Hahahha Woo meriahnye.. Mmcnilah best!

cik pha said...

weyh kau bila pulak? asyik wedding org jer hhehehe

adwafarahin said...

hamboi! kemain kite igt die yg kawin td..nebes je tau! hahaha :P

Amna Qadeeja said...

untungla ramai scandal heh

amboi kemain kutuk pompuan make up kan

kirim salam kat isteri sepupu tu hehe

MaYa MustWany said...

hampir nk koyak blog shah bila kwin xjmput..hahhah..siut je..elok la juru gmbr de sorg tuh ala2 nk snap shah je.kecoh tul la..hahah

lawa ler..tnya2 la belah gurlz.kut2 sgle.

ok pic last sgt2 xleh blah.

si ngokngek said...

fuyoo sekali kaut empat beb..haha
ingat hang yang kawen..:)

Lea Isnawi said...

gambar pengapit lagi menari minat drpd gambar pengantin tu
cmner tu

Filzati @ Cik Pija said...

tak lama dah lettew kang nak kawing XD kahkahkah !!! ini entry intro kang? next entry "saya sudah menemui gadis pengapit itew" kahkah XD

Syahirah Suhaili said...

hamboih..banyak skandal ke? cancel plan datim! haha..suke gamba ciom tu..ngahaha..bahya kontroversi gamba..haha

Eera Shera said...

sengal je gmbo saka ciuman tu haha..

folo cni :)

miszfazierra said...

dah jadi pengapit tu tak lama lagi nak khwin leteww . hehehe

Saddila said...

comel laki tu pegang bunga tu :) auwww

syiro. kahwin jemput gua!!

aimi said...

terbaik....

noradzlina.kamdani said...

akk 1st tgk gambo dh tau bkn ko yg kawen...
kiut la gambo yg gegirl blow kisses dkt pelamin tu...bole la tiru cara posing tu len kali...

~SaL IjOu~ said...

haha..comel aja aksi korang ni~ =p

p/s : sedikit busy skrg..x sempat nak hapdet..huhu~

Zakaria's daughter said...

haha,
kalo tak bace habess mmg wa type tahniah jela kt lu weh .
pas tuh wt2 majok tak jemput wa.
agaga

Ezad Skytech said...

ingatkan tuan blog ni yg kawen..hee..

> gambar last tu agak kontroversi..HAHA~

cik panadol said...

kalo ko yg kawen, aku leh jd tukan eskot kete ko gune myvi merah aku je la ye...hahaha

♥ Nana BamBam ♥ said...

tahniah tahniahhh..


























tahniah kat sepupu anda..heheheh :P

cik kiwi's said...

ahahhahaha. mana boleh syahiroo kawin dulu. waa dulu. jangan nak langkah bendoi!

♪ cik katak ♪ said...

errr inchi pengepit...
gambor lst tuh...

sungguh kegay-an :P

xila riston said...

wahhh gayyy~ ;p

dhiera said...

tahniah untuk sepupu kamu~
saya tak tertipu sebab ada baca entri lu kena jadi pengapit. hekhek

CintaKhadijah said...

tgk pic first teros rase nak tutup blog neh. xmo dah datang. kecewa2. hua hua hua. #lempang.#

misz_eyza said...

waa tros lapar nasi minyak ehh tgk pic org kawen hihih..

si robot comel said...

entry lepas ni,lu pulak yang kawin,hehe

Aien Alien said...

gila cepat ang dapat bentuk badan macam tu syahirooo?? bagus2..dimana ada kemahuan disitu ada jalannnya.. :)

Aida Omar said...

saya la pengapit tu..erkkk.. hahaha.. amboi kena sawan cium ke hape tu?

widiea azira said...

pict last tu kelakar tapi nice. .nmpk mcm memori yg sangat swett haha

LaLa mhdnor said...

bila tgk org kawen, diri ini pun terasa nak kawen jugak XD

Miss A said...

Perghhh,pic last tak boleh blah broo :P

Miz Novexx said...

gambar mula2 tu tak menahan, gaya macam hang lak pengantinnya

myoliza said...

taniah taniah taniah.....

selamat pengatin baru,..syiroo.
hahahaha!

semutsengal said...

gay ?

O CIKTEDDY said...

ik! knpkah anda semua ini mahu brciuman bgitu?ahaha

pasni shahiroo plak ye!huhu

syAzAnA said...

tak menahan gambar kat bawah tu. :)

afzalsukasuki said...

nasib..kalau tak mesti aku makan ati ko kawen.aku kan sekandel ko kahkahkah

Tasha said...

peh,lme ilang

xde twitter ke?jom la tweet2!

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

cisss... ko bila nak nikah pulak...
mai join blog teman yea....

MiMiEy :) said...

ciss, baru nk ucp tahniah,
nasib baik tk tertipu oleh gmbar. euuw, gambr terakhir buat loya tekak. hahaha

Cik Yatt said...

mati2 prcaya..ciss..! haha

lieynanilaz said...

lepas ni giliran ko plak!!...hehe.

naiemah_ramli said...

wah wah..ingtkan dia yg nikah...hohoho ^_^"...tahniah...hihihi...tahniah kat spupu awk.. ^_^

.: iEyLa :. said...

terbaiklaaa...hikhii

Izz Faizah said...

hhahaaha..ingtkan dia yg nak kawen td...boleh lah sye isi borang...


nak jd pngapittt~~~

hani said...

berbaur apekah entri ini? haha!! iskh, hape cium cium neh?

TiraPengemis said...

meriahnyeee...lama xkawin...eh silap...lama xpi kenduri kawin....

nur_za said...

wah2.. pegapit yg over..mcm mne tu..keh2..xpe2..xlama je lagi tu

Hanie Dew said...

nak jadi pengapit rupanya reason ko nak kurus sekurus kurusnya..

btw pengantin pompuan lawa. pengapit pun lawa err.. pengapit pompuan.

siyes suka gambar yang kawan ko ngan ramai pompuan tu..hihihi..

alamak bam tafff..kau...kau...kau...

My Life's Journey said...

Hahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lawak la sya ni ..geli hati umi baca entri ni ..memang soot soot sya ni tau.


pic2 tu semua ..memang ohsem ... senyum umi hari ni .. dari muram kembali ceria


selamat pengantin baru buat sepupu sya serta isteri :)

budakijaupendek said...

tertipu dgn gmabar pertama. -.-

deqnoor said...

serius penat kan jadi pengapit ni. rasa nak retired dh. nak diapit pulak pasni. oppss! hehe... :p

syakey said...

haaa, dah jadi pengapit dah tu. dah tak lamaaaa lagi letteww :P

slamat mata aku dapat cam tok kadi yg mana satu. XD

ce klik ce klik, 1 kali singgah 1 kali klik, kalau sejuta kali? :P thanks kawan2