: : kawan² yg awesome : :

Sunday, February 26, 2012

Jiran Baru + Photographer Jalanan


Pecubaan menjadi photographer  jalanan 1 

Tajuk :  Jiran Baru 
Gadjet : Nokia 5800 xm...

Untung laaaa....... Entri tak perlu baca.. skroll je..  :D










tadaaaaaa....


Penukang : sepupu - wak syawal dan rakan-rakan 
Masa yang diambil  : 6bulan

--------------------------------------------------

masih belum mampu memiliki DSLR sendiri..  jadi apa perlu buat?
 buat DOnation dari kawan2 blogger.. !!

---------------------------------------------------

38 comments:

acheeqa farhana said...

wahhh..cntiknye rumah...

ala,pakai je dlu ap yang ad ye..nokia 5800 pon ok pe. :)

~Filzati Zulkepli~ said...

nice kronologi ! ^_~

Saddila said...

PERGHHHH GUA SUKA!!! THE BESTEST!

Domu-kon said...

......

^^^^^^

$$$$$$

hahaha..jangan marah

Mr.Clive said...

hoho lawaaa doh rumah ni...! serious setailo!

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hoho btl2 ko update..hehe.. nice.. aku suka rumah style ada tmpat lepak kat luar

aiNa yaZiD said...

wow.. cantik rumah~!! =)

Ninie said...

ahahaha...rajin sungguh menunggu n amik gmbar 6 bulan. mcm magic lak kalo skrol laju2...

emy zulaiha said...

wah comellah rumah die@ :)

onie said...

apakata kau beli sekoq dslr...buleh aku nompang pastu beratkan memori dalam dslr kau nanti,kahkahkahkah

Liyana Zahim said...

Dslr ade yg 1k lbh pon ade.. Haa.. Sume org sudah mampu memilikinya.. Beli henpon 2k boleh je kan? Dslr pon msti boleh punyoo.. Hahah..

umie naziera said...

timeline..6 bulan woot ;)

cik pha said...

6 bulan???? weyhhhh cepattt gilerr leyh siaappppp

deqnoor said...

fuiyooo!! mengikuti perkembangan rumah jiran baru siap tu.... :D

Ct Aja said...

cepatnye 6 bulan...laju lak tu..

MiMiEy :) said...

wah, kreatif kreatif

lama tu 6 bulan tapi kalau tengok gambar kejap jer.

lieynanilaz said...

bila dah siap cantik dan mesti tuan rumah berpuas hati...

Brown girl said...

5800. sama la kitaaa

Ezad Skytech said...

wahhh..kreatif2...bila tgk gambar ni..mcm dalam sehari je siap rumah ni..hee~

> serius..cantik rumah ni...(^^,)

Shaherah said...

amboi.. cantik rumah.. tekun betul.. sanggup tunggu 6 bulan.. kalau shera.. dah amek yg first.. tup tup tup siap je rumah tu.. hahaha..

Tasha said...

wah~

cantik2..umah tasha pun dlm 6 bulan jugak aru btl2 siap

MaYa MustWany said...

fuhh rasa mcm wat puzzle jew..

dhiera said...

cantik kot umah ni~ perghhh...
terus terbayang2 kalau la ni rumah sendiri.
btw, pandai ye buat entri gini~ terbaek

syakey said...

ni kalau buat gambar boleh bergerak ni style nihhhh! ;D

TiraPengemis said...

fuyoooo...mcm ko edit je bro!!! sgt hebat! thumbs up...

♥ p a a n i ♥ said...

wahh..banyak kali scroll up balik nk tgok gmbr2 ni...haha nice la. nmpak mcm kejapp je nk buat rumah kannn..tp 6 bulan kottttt

LAici KAng Ais said...

guwa pun gune chokia jgk der.cik nuffnang xmo bg duit poket lebih.haa

cimöt said...

aku pon takde dslr jugak..

~SaL IjOu~ said...

oh..rumah idaman~

CekbOlat-bOlat said...

cntik je.. pecah je tabung surau.. ekeke

Aien Not Alien said...

cantik rumah dah siap...hehe

nazirah said...

pergh terbaik la tu ada bakat..
hehe chaiyok2 kumpul duet beli DSLR ;)

semutsengal said...

besau gila !

Hanie Dew said...

rumah ko ke abam tuff. gambar gambar tu buat gif cantek.

chemay said...

huiyooo.
macam bangloooooo

Cik Chokie said...

cantik designer dia :D ohhsseemmm .

naiemah_ramli said...

cantik gambarrrr ^_^

fathiahRAIHANA said...

wahh tabah betul menanti 6 bulan amek gmbar ni eh ;D

ce klik ce klik, 1 kali singgah 1 kali klik, kalau sejuta kali? :P thanks kawan2