: : kawan² yg awesome : :

Friday, September 16, 2011

Sampai hati korang wat aku camni...



Ain kata beah (burung belaan aku) tu lagi hensem dari aku? 
waaaa.. rasa nak nanges je ni..  uwaa... umi....

Sesedap hati korang je kutuk aku ey.. mana tanda respect korang kat BAKAL abang long korang ni? mana? 

Ok fine! akan ku buktikan pada korang yang aku bleh jadi macam abang besar Aaron Aziz tu, tak sasa macam dia pun tak pa, yang penting kurus dan timbul sedikit muscle berbanding sekarang~ lalalala.....

sebenarnya, aku saje je wujudkan entri ni  just nak jadikan ia sebagai pembakar semangat dan penyedap hati aku sendiri. On diet ni... Korang ingat senang ke nak turunkan sekilo dalam seminggu? lebih-lebih lagi orang yang kuat makan macam aku ni..

dan

sekurang-kurangnya, sekiranya aku give up nanti, boleh la korang cakap kat aku gini "eleh abg long  ni,  tak kurus-kurus pun, sama je...  BooooOOooo~ baling mercun bola kang! " <-- ai lebih nampak... 

Pasal perkembangan diet gua korang bleh usha kat widget sebelah bawah tu "Diari Diet"--->


*setakat senaman or gim kat rumah, memang tak mungkin bleh jadi macam abg Aaron Aziz tu.. sekurang-kurangnya gua masih leh jadi  SyahirOn Aziz kan... :D

Terima kasih kepada  kengkawan yang selalu bw kat blog gua ni.. Lurp u larh ~ blog korang mmg akan ku singgah nanti, ramai sangat... makan masa sikit ye dear  :)

JAp jap... ada lagi... Haa, yang ini baru betul-betul kawan..


sayang korang lebih dari diorang tu...walaupun korang tak ikhlas! 


Ha, Yang ni lak, pembakar semangat aku... orang pompuan suka yang taf-taf kan? baik!






sekian


47 comments:

miszfazierra said...

hihik , sian dea :D
tu dia syahiron aziz . hoho

aimie amalina said...

hahahahaha
oooo
pembaka semangat penyeee
x peee..aaron x taw kamu ikot die punyeeee
ada mas lagiii
cepaaaaaaaaaaaaaatttt!

anamizu said...

hahaha sipbek aku takde!

merahitujambu said...

wah..mesti tuff..=p

budakijaupendek said...

tak sabar nk tgok abg taff
haha

♥ MRS ZACKS ♥ said...

hakhakhak ade jugak eh :) smoga mnjadi seperti aaron aziz !! nyahkan semua kutukan untuk mju di masa hadapan. kikiki

said...

Wahhh!! nak ada diari diet la...!! besnyee! Eh,diari diet be'ah ade x?? Hahahaha...

ShErA said...

haha... macam best je diari diet tu... all the best ye...

Myza Sam said...

eh eh , muka kumen Myza ada la . :D ikhlas tau ! HAHA eleh nape tengok gambar tak gemok pun . kalau nak macam AA angkat la kayu balak . baru betul haha . okay Syahiroon Aziz :) babai .

p/s : makan la selagi bole ! peace !

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?609ea9613f49647daaf8d86712b02443

Cik Jannah said...

hahaha. sian dia ya. kalau saya nak masuk golongan yang tak percaya aci dak? haha

Paris Hilton (M) said...

sape buli lu hello2 gua, ni akak kawasan ni...huhu

Amna.Qadeeja said...

eceh ceh mesti aku confuse kau ngn aoron aziz nanti wkaakaka

Bluewendy said...

hak..selamat maju jaya berdiet!

Tasha said...

ikhlas la!

haha,dumbel kan...xlme lagi mcm malek nor pon dpt kot :P

i am S!L4H.. said...

sgt kejam. haha. bole komen lg kejam x kawan2?? hakhak

sUe UnniE;) said...

ko g bertapa. apter dua taun ko blik cni. wktu tu ko da sbijik cam aaron. bru gempak beb..

HAHA~

syahirooAhmad said...

uwaa. tetibe risau .. ye la kunk berenti dipertengahan jalan, mau korang gelakan aku .. hahah~

i am S!L4H.. said...

aiyokkk. baik teruskan perjalanan walau ape pun rintangan.

ok x nasihat ni? ke nak lagi. hahah. jangan segan2 kalo nak mintak lagi. sy pemberi nasihat x berbayar. *ok perlu ke statement begini

=.="

Eyda Dania said...

nk jdi aaron aziz knon...fuhh!!..xbleh blah..pe2 pn..chayok2 k...cpt2 r on diet 2..nk tgk perut ko t..

misspurple said...

haha paling nsa teharu ngan post nie,misspurple 2 atas skali..HAHAH euww !! x abes2 aziz nyerr -.-" oke,chaiyork3..HAHAH

wan azie said...

lg skali aku komen......aiiiiseehh....cita2 dan harapn tu da tinggi......






aku say GUD luck sama ko ^_^



tak laku la aoron aziz lps ni ~

~SaL IjOu~ said...

ehehe..comel ayat2 kamu..~
selamat maju jaya..pasti boley punya!
Go Syahiroo go!~ ^^

Nur Saina (AntooUngu) said...

semoge kau tabah mghadapi dugaan ni syahiroo, kenyataan mmg memedihkan..wlupon kau slalu buli ak, takpe..ak tetap sokong kau. Hidup syahiroo! err overnye ak..lalalal~

Syahirah Suhaili said...

haha..xyah ah nak bdn bketul2 sangat..dah cukop comel dah kot :P

A-Chik said...

Hak3...lawak giler...siap wat bina badan lgi tu..aku doakan semoga kau berjaye..

NOOR FATIN said...

aaron aziz tu saya punya la~~ hik3

IFA Athirah said...

brbekalkn kecekalan dan smgt yg tinggi, insyaAllah ko blh jadi mcm aaron!hoho

ekabukanmakcikkau. said...

huihhhh kau tak payah susah susah kau memang aaron aziz kan ? yang berlakon dalam nora elena tu . ke bukan ?

muhamad hanif said...

aku tak pasti.


Err.

Asyila Zainuddin said...

wahahaha.. siap ade diari diet lagi tu.. terbaek.. gud luck la ye.. :)

Ijah EmoTemo said...

alamak nk jd aaron aziz? ahahah

JIJI YU said...

aku eprnah jumpa entry style cenggini..kretip wokk

teha said...

hahhaha ! nak sngt jadik aaron aziz..

cikk messy ^^, said...

goodluck ya :)

ciNdhaDahniEa said...

semoga berjaya... hee~

Fathiah Hamim said...

usaha tangga kejayaan! (:

Etong said...

wahhhh diet eh? hehehe etg punya comment sgt selamat :)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

selaamt berjaya ye . semangat semangat . haha

:)

NuR 'aQiLaH said...

muntah pink jap kat sini. harhar

Hana Soffelia said...

Edisi khas ni.. 1st time baca entry guy nak berdiet.. Chaiyok2.. semoga impian menjadi kenyataan. :-p

nini said...

hahahahaha....lek la.....nak kecik kecik ati plak....

anamizu said...

wei sudah3...hapdet cepat berat kau bape skang..
lai..lai..lai~

Umie Artoqiemie said...

aku tak suka lelaki badan ketul2.. er .. geli~~

ade2mama said...

no komen!!!!
hahaahahahaha
ahahahahahaha

gudluck la ye..jgn angkt bnde tu..angkt moto ulang2 kli.
hhuuh
law penat blk jew..pastu amek moto org laen palx:)

•●imstillovemylife●• said...

uyt . takpee aku sbgai kawan baik *konon je nyah , aku nak cakap badan kau macam aaron aziz , memg sebijik gila weyh -.-

c i k a n a said...

memang susah nk diet..wuaaa~
lps raya ni bdn trus je naik..
nsb la xnaik mnddak..hehehe..
chaiyokk2 truskan usaha anda.. ^_^

noradzlina.kamdani said...

bikle si montel bertuka jd si ganteng..cnfm ramai yg berkenan dik oi....nk tgu hang bdn mcm aaron aziz br nk dtg pinang...malam la...setiap org ade keuatan n kelebihan masing2...xyah tgu dh kurus br nk terkenen2....

ce klik ce klik, 1 kali singgah 1 kali klik, kalau sejuta kali? :P thanks kawan2