: : kawan² yg awesome : :

Friday, September 9, 2011

Lain macam je kau ni..

Entri yang paling fames diblog2 kengkawan yg lain.. nak wat gak lah.. :D

+  60sen =   -.-"

macam leceh je nak stanby sen-sen, dulu sehelai je kot... 
ke beli RM10.00  tapi nilai kredit dalamnya RM9.40 ? 

Sebelum ni, nilai bagi "Tiket Panas" telah dikurangkan separuh dari nilai asalnya, 
  • dari 120 minit jadi 50minit,
  • dari 300 sms jadi 150sms
  • expired dari 10 hari jadi 7 hari
Leceh la weiii~




*picture search kat encik google.

19 comments:

miszfazierra said...

lain macam apenye incik ? tak paham ? heee :P

m!sZ May-mAy said...

alaa.... dah RM 10.60 dah.. huhu

aimi said...

dh berkuat kuase ke bnde nie?? ayh kate 15hb bru berkuat kuase....

maf lh x tgk berita sibuk kmas brg :P

anamizu said...

memang mcm syial lah ini smua! :P

masyiu said...

sabar je la....=)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

semak betoi lah . adeh lah .

sabo je la

Fara E's said...

sabo jep la =='

iedaurora said...

fuhh nasib baik pakai bill selamat..

zulhilmi.tempoyak said...

skrg sapa yg gumbira..???

haaaa

hihi

Tasha said...

sabo jela kan..

dah la aku student,nsb aku bkn kaki gayut -.-

budakijaupendek said...

benci ade tax nihhh!!!
huaaaagghhhh!!
bertukar..haha

hanaahmad said...

Cara terbaik untuk mendapat undi ialah dengan mencukai orang termiskin sebanyak 6%. - A. Samad Said

~Nana 귀여운~ said...

government memang cekik darah..hahahaaha

cik violet said...

wat menyemak je tax ni

cik pha said...

memang wat darah tggi aa

Ninie said...

Kiter ada terbaca entry sape entah kata x jadi naik harga...btul ke? Fuh...minta2 x jadi...

sUe UnniE;) said...

musti pasni da ko jarang msg aku..

HAHA

ade2mama said...

ala biase la tu kerajaan untung..rakyat menderita:( sob3 heeheheh

aimie amalina said...

huhuhuhu
sila la kumpui duet syilig dr sekrg =]

ce klik ce klik, 1 kali singgah 1 kali klik, kalau sejuta kali? :P thanks kawan2