: : kawan² yg awesome : :

Monday, September 19, 2011

Dapat tender....

Orang lain dok sibuk cari tender sana sini.. naik turun pejabat Majlis Perbandaran, mintak tender tar jalan, besarkan longkang, potong rumput, baiki kecacatan, dan banyak lagi.


Gua lak tak yang susah-susah, tender tu sendiri yang datang cari gua.... :)


taraaaaaa... 

tender wat air hijau..
* ini pun boleh dikategorikan sebagai tender??? zzZzZzzz....

Penat tau tak!  
namun sempat mengukir secebis senyuman kerang .... :)

Al kisah, nak dijadikan cerita pagi raya ritu aku wat la air berperisa ni (rahsia), so sedara ku ini berkenan lak dgn air tu. Katanya masam-masam manis...dia suka dan dia minta bantuan aku watkan untuk majlis kawin anaknya yang akan berlangsung 2 minggu lagi.. (semalam). 

So, tak menjadi masalah pun, lagipun sebelum ni gua pernah crita sama lu orang kan, bulan pose ritu kitorang ada berniaga air.. Laku habis... rujuk sini >>  Air Air   :)

Semalam after rewang... gua rasa tak sedap badan lak.. balik awal then sampai rumah terus deman + pening. 3 hari cuti banyak sangat aktiviti, penat sangat kot.


So rini gua mc. sempat la update blog dan bw blog korang.. :)

*si anamizu tanya 
itu belat belom turun la amoi... 0.5 kg saja~ gua ha telaksa makan mao sembuh ini sakit low.. gua inat mao haplat seleminggu skaki or bile itu belat sula tulun~.. lai lai lai~


ayam bergolek...



Sekian

39 comments:

ade2mama said...

murah rezeki ye:)
bt elok2 taw ..
bt keje krne Allah k:)

~Nana 귀여운~ said...

buat air jambu ka hapa tuh ?

semoga success ye..amin

aimi said...

dh kaya jgn lupa aku... :) nty blnje aku main kt t.s pula ye ahahhahahahah

Ct Aja said...

air ijau 2 bungkus!!!!!!!!! hi3, teringin gak nak berniaga menambahkan pendapatan...

Shaherah said...

wah wah.. air hijau tu nmpk sdp.. hehe..

Miz Novexx said...

boleh la belanja sikit... ye tak??
hahah

miszfazierra said...

kayo pakcik . haha :D

::Miss Hearty:: said...

air hijau tu air apa ekk? cam sodappp jekkk :)

Indah Mulya said...

ecece..ade bakat terpendam rupanya! bgus tu..rezki jgn ditolak kawan =]

said...

ni air ape ni?????? curious ni. kalo untuk turunkan berat badan, saye pun mauu!! haha

Eyda Dania said...

sdap ke ko wt air...ak nk rse wei....alolo..ciannye demam ye...untg r..ak bru je baik..hik3..

cik pha said...

BEBELIT AKU BACA AYAT CINA KAU HAHAHAHA

Asyila Zainuddin said...

nak sikit air hijau tu! hihihi.. :P

Tasha said...

ade nak pki org tulun x? ak nak ..haha

farah izwani said...

air hijau?
air apakah?

Etong said...

etong suka air hijau tu! susah sdh mau jumpa sni :)

anamizu said...

aiseh sudah femes ha saya??
malu maaa u publish itu macam..

ini hali sy sudah kasi tukar itu gambar..hehe

sy dtg mau tnya lagi lu punya belat suda kurang ka ini hali? :P

Myza Sam said...

wah air apa tu , bagi la Myza sikit nak juga rasa . ayam golek pun sodap la :D

hah syahiroo jangan diet sangat nanti tak baik - baik deman pulak ! :P

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?609ea9613f49647daaf8d86712b02443

yayalicious said...

ayam digolek la...haha wahhh..cedap tuu ^o^

budakijaupendek said...

wah air hijau.
nak jugak............................!

Hana Soffelia said...

Baru nak cakap air hijau tu adalah air berperisa pisang. Sekali rasa masam manis lak plak. Terus admire air hijau tu. Meh berkongsi rahsia air itu berdua.. kehkeh

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

air ape tu . macam sedap . haha
mintak bole . hehe

:)

Cik Mimie said...

bgitau la air hijau tu air ape.
t kahwen nak tempah gak la..haha

misspurple said...

yeay3,nnti boleh blnja nsa..hehe ehem2,awak kena cepat smbuh :)

dhiera said...

nanti boleh amek tender buat air kat rumah saya plak~

Cik Diana said...

ngee~ mcm sedap jerk.. mai secawan nk rase air tuh.. hehe

myoliza said...

hi,syahiroo,...akak dtg singgah ni,..meh air hijau tu secawan..;)

aleen aiden said...

pergh,name air drahsiakan!xaci...keh3

itu ayam bergolek nampak mabeles.sgt!

teha said...

alhamdulillah.. ade rezeki.. hehe :)

i am S!L4H.. said...

air hijau tu air apekah????

sUe UnniE;) said...

aku nak tempah air ijau ni utk mjlis kawen aku.

Amna.Qadeeja said...

bang,mntx air 1 tong muahhaahah

nt aku kawen tempah kau je kan kehkehkeh

ILA HonEyBuNNy said...

suka air hijau....sedapp la.
bulan posa selalu beli air hijau...heheh

Syahirah Suhaili said...

tetba rasa haus pulak baca entry nie..ehehe..nak sikit boleh? hehe..kalau dpt byk tender,agak2 boleh kurang berat bdn tak? hehe

~SaL IjOu~ said...

bak air ijou segelas!~ ;p

cheqwa said...

ciss,aku takpaham lah ayat cina kau nih ;P

hanaahmad said...

semoga berjaya untuk segalanya bro. :)

Heidi Shafiq said...

menarik gile ayam golek tu.. :D

A-Chik said...

hak3..ni rupernyer tender ko ye. Aku ingat tender wat bangunan.,,hak3

ce klik ce klik, 1 kali singgah 1 kali klik, kalau sejuta kali? :P thanks kawan2