: : kawan² yg awesome : :

Sunday, August 14, 2011

JCKT - habit korang dan saya.. eh saya tak!

Hai kengkawan yg baik hati...


Apakah perkara  pertama yang korang akan lakukan apabila bangkit/bangun dari tidur?


  • capai towel dan pi bilik air untuk mandi?
  • Perlahankan kipas/aircond dan sambung tidur?
  • pi dapur buka tudung salji, tengok kot-kot umi dah siapkan sarapan?


Tetttttttttttttttt... masa dah tamat! Jawapannya......


Handphone" . nak tengok kot² ada msg or misscall dari bf/gf/member kan?


Jangan cakap korang tak !


Apa korang rasa, bila hp korang hilang or rosak? sure tak senang duduk kan? mati kutu dibuatnya....
Rasa mcm ada yg x complete je..mcm nak beli sebiji lagi je kan...


Hmmm.... Handphone boleh diibaratkan sebagai ubat untuk menemani disaat kita sedang merasa kebosanan yg teramat kan.. Lebih² lagi, apabila anda sedang menunggu sesorang yg agak lembap....


pasti korang pernah melaluinya....



14 comments:

Nurmaisarah Ismail said...

Ok! Saya mcm tuh, bgun tido msti tgk phone padahal bukan ada siapa pun nak msj, HAHA :D

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

haha . betoi . choki tanpa segan silu ngaku . haha

choki bangun pagi pom tengok henset dulu . haha

kot lah kekawan mesej ke . haha

:)

miZz_nizZ said...

btol2..hp tu mmg tpatla.hp nyawa beb.hehe

Nana Liyana said...

ngeee. cm tau2 je dier eaa. terkantoi sudahhh. :P :P

miszfazierra said...

alamak ! terasa la plak . hihi :D

Asyila Zainuddin said...

ok.. aku tak tengok henpon.. betul, tak tipu.. single maa.. ngee..

Nur Saina (AntooUngu) said...

a ah tengok hndphne, tp sbb nk tgk jam..hihi..
btw da follow awk, nnt sggh sni k..

http://antooungu.blogspot.com =)

ILA HonEyBuNNy said...

hehehhe...betul tu..

celik2 mata ja mesti cari hp buka msg dulu baca...ngeh3....

dah hp tido sekali kan..ahaha

anitaare said...

betullah dik mesti tengok hp sbb akak selalu set alarm kat hp...

+ αզιℓαн˩αℓα + said...

mesti la,kutt2 ade mcg penting drpd kengkawan yg selalu tanye homework pagi-pagi buteeke -.- #dah mcm kaunter ptanyaan dah jadiknyee

syahirooAhmad said...
This comment has been removed by the author.
syahirooAhmad said...

Yehaa.... akhirnya, mengaku gak korang ey.. terer tak saya? lalala..

qira said...

hahah . emang betol :)

Anonymous said...

ahahahahhaaa

ce klik ce klik, 1 kali singgah 1 kali klik, kalau sejuta kali? :P thanks kawan2