: : kawan² yg awesome : :

Wednesday, August 10, 2011

korang yg suruh...

Semalas-malas aku, akhirnya berjaya gak aku  daftar nuffnang aka SPA tu... abis semua data peribadi, aku bagi kat cik nuffnang tu....
TER + RAJIN !
Tapi tapi dan tapi... semua nih atas paksaan korang.. hahahaha..




Wahai cik adik berdua... itu perli namanya. Rasa sedikit tercabar, jadi gua gagahkan diri untuk mendaftar... Ohlalala... rosak jari jemari ku...
Anyway,thanks beb! 
credit to cik violet dan Lissa dan


so kepada kengkawan yg BAIK HATI
sudi-sudi la click iklan sebelah tepi tu ey... (tak baca tak pe, janji click) kalau tak, sia-sia je usaha saya ini... hhuhuhu...



 picture form abe google.

5 comments:

CikMiMiey said...

tahniah sbb dah rajin daftar nr.nuff tuh .. pasnih kompem kayo rayo ler .hehe

Nana Liyana said...

otototttt dh ade nuffnang ea? sy ade dlu. tapi da buang dh. mlas nk letak . ngee~~ :) btw, sy dh tolong klik nuffnang awk! jgn risau k?:)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

fuyo dah dafta nuffnang .

tahniah tahniah :)

Fuza said...

Huhu.. baru dftar nuffnang jugak.. sebenarnya x tahu juga mula tu, apa kebnda la nuffnang tu... haha

cik violet said...

apesal ak baru bc entry ni..siap mention name gua lagi..hahahaha..

share2 la duiit nuff tu :)
bizi sokmo la bro nihhh

ce klik ce klik, 1 kali singgah 1 kali klik, kalau sejuta kali? :P thanks kawan2